Konu
İflasın Eşiğindeyim :((
14-03-2007, 10:58:50
#7
MicroLine
Üyeliği durduruldu
visitistanbul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 sene önceki PHP script ile bu konuyu bir tuttun ya sana başka lafım yok
Hay Allahım ya
bir laf vardır alim olan anlar diye
dedin ki 5 sene önce maillerde dönüyordu biraz uaratıcılık dedin bende sana dedim php scriptler de 5 sene önce vardı şimdide var kimse şikayet ediyor mu ? etmiyor
he bu arada yaratıcı ol diyene kadar bu topiğe yazmasaydın ? yad biraz olaya eğlenceli baksaydın sen 5 sene önce görmüş olabilirsin diye buraya konu açmayalım mı