visitistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 sene önceki PHP script ile bu konuyu bir tuttun ya sana başka lafım yok Hay Allahım ya

bir laf vardır alim olan anlar diye dedin ki 5 sene önce maillerde dönüyordu biraz uaratıcılık dedin bende sana dedim php scriptler de 5 sene önce vardı şimdide var kimse şikayet ediyor mu ? etmiyor he bu arada yaratıcı ol diyene kadar bu topiğe yazmasaydın ? yad biraz olaya eğlenceli baksaydın sen 5 sene önce görmüş olabilirsin diye buraya konu açmayalım mı