Konu
İflasın Eşiğindeyim :((
14-03-2007, 10:52:31
#6
visitistanbul
Turkie adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz böyleyiz kardeş işine geliyorsa
5 Sene önce kullanılan PHP scriptler şimdide kullanılıyor
5 sene önceki PHP script ile bu konuyu bir tuttun ya sana başka lafım yok
Hay Allahım ya