Konu
İflasın Eşiğindeyim :((
14-03-2007, 10:46:55
#5
MicroLine
Üyeliği durduruldu
visitistanbul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Offf biraz daha yaratıcılık ya ....
Bu espiri 5 sene önce maillerde dönüyordu..
biz böyleyiz kardeş işine geliyorsa
5 Sene önce kullanılan PHP scriptler şimdide kullanılıyor