Konu
İflasın Eşiğindeyim :((
14-03-2007, 10:37:46
#4
Erol
Üyeliği durduruldu
okuyunca ciddi sanmıştım.içimden diordum en ucuzu hangisiyLe aLayım
resmi görünce vazgeçtim xD