sanırım apache demek istedin..
ama her şeklide o localhost'un bir IP ten çağrılması gerekir.
yani sunucu görevi görmesi gerekir.
ben kurulabilir ve çalıştırılabilir diyorum.
ama tarifim şu şekilde 2 veya 4 mbit hat alıp ;
3 makineye bağlayacaksın ki işe yarasın.

ama o tarz birşey yapılsa bile bir bölgeye satılmalı o hizmet.
örneğin marmara bölgesine , ya da ege bölgesine vs..
dışarıya verilirse zaten o hattan kimse birşey beklemesin.