Konu
R10.Net 4.cü Msn Buluşması
12-03-2007, 18:06:09
#10
GeniusTurkish
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi tamam 17 e girdim de bu kadar dalga geçilmez
Nice 17'lere işallah