adam ilan vermiş,ilana cevap verecek firma yada şahıs arıyor.konu dağılmasın görüşüm
çocuk haklı. arkadaş bandwith in Türkçe olup,olmadığını tartışmak için değil reseller almak için açmış konuyu. Teknik bir problem, sorun varsa düzgün, anlaşılır bir şekilde anlatın, aksi taktirde geyik mesaj olarak algılıyor ve sinirleniyorum.