cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyi yardınn!! :P Arkadaşim öyle kalin felan yazarak bişiler ima etmeye çalişma. Espri olsun diye yazdim. Forumda herşey Türkçe mi ?
Forumda herşey Türkçe veya değil, ne farkeder? Kendi evinizin önünü temizlemek yerine, neden "sokaklar pis zaten" demek, çok kolay ve keyifli, değil mi? Ya da "ya bu Türkçe benim anadilim, bu benim kültürüm, bu benim benliğim, ben buna biraz daha özen göstereyim" demek, çok zor, değil mi?