Konu
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
11-03-2007, 20:54:34
#25
Cem1
Alıntı
leet
´isimli üyeden Alıntı
Beni toplu konuşmaya alanın ... (: Almayın diyoruz inadına 10 kere alıyorsunuz. İşimiz var işte, avara değiliz ki
yeme bizi mayk