Konu
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
11-03-2007, 20:49:54
#24
GeniusTurkish
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beni toplu konuşmaya alanın ... (: Almayın diyoruz inadına 10 kere alıyorsunuz. İşimiz var işte, avara değiliz ki
ne çok sevenin varmış