HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl gidersin ?

nereye gideceğim kardeşim ? google bizi banlayacak biz bunu sallamıyoruz diye ülkemizden mi çekip gideceğiz ?

100 dolar adsense için türklüğünden mi vazgeçiyorsun ?

ne biçim insanlık bu anlamadım

azınıza s.çsalar afedersiniz şükür diyeceksiniz.
Düzeltme
1- "beğenmiyorsan gidersin" bu ifadeyi benim için kullandılar ben buna yanlış bence dedim
2- Baskı yaptık kaldırdılar diyen arkadaşım https://www.r10.net/genel-guncel-konu...n-2-video.html yeni videolar burda ben tekrar bu yeni videolar yolunun atılmasını istemediğim için yazdım bunları reklam olmasın die ama....
3- Benim yazılarım her nedense hep tartışma gibi algılanıyor düzeltmeme rağmen. Sakin konuşulsa meseleler daha kolay çözülmezmi?
4- Arkadaşlar direksiyon başındaki şöförlere benziyo sanki çok gerginler