datacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım "bir şey neticesi ile güzeldir veya kötüdür"
Eğer bir güzel hamle yaptında neticesi kötü olduysa bu kötüdür.
ayrıca beğenmiyorsan gidersin bunlar yanlış bence. biz stratejik düşünmediğimiz için başımıza bunlar geliyor.

nasıl gidersin ?

nereye gideceğim kardeşim ? google bizi banlayacak biz bunu sallamıyoruz diye ülkemizden mi çekip gideceğiz ?

100 dolar adsense için türklüğünden mi vazgeçiyorsun ?

ne biçim insanlık bu anlamadım

azınıza s.çsalar afedersiniz şükür diyeceksiniz.