datacenter bugune kadar stratejik düşündükte noldu?
Sen milyarlarca $ lık bir sitenin videoları kontrol edip,1-2 sn içinde kaldırabilecegine inanmıyor musun?Bizler o kadar mailler atmasaydık,mahkeme kararıyla site erişimi yasaklanmasaydı bu video kalkarmıydı?
Unutma ki bir şeyi zoraki yaptırmanın tek yolu yaptırım (amborgo) dır.Zaten su anda ABD'nin yaptıgı da bu değil mi?Her ülkeye amborgo tehdidinde bulunup,onlara istemedigi bir şeyi yaptıran ABD değil mi?Biz neden amborgo uygulamayalım?Bizim elimiz armut mu toplasın?