datacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım "bir şey neticesi ile güzeldir veya kötüdür"
Eğer bir güzel hamle yaptında neticesi kötü olduysa bu kötüdür.
ayrıca beğenmiyorsan gidersin bunlar yanlış bence. biz stratejik düşünmediğimiz için başımıza bunlar geliyor.
Strattejik olarak Amerikada yaşamak senin açından daha iyi

Git orda yaşa.