orda link verme şurda link verme izleme kapat aman kimse duymasın susun ses etmeyin
?
nedir kardeşim ? sen sus o sussun kimse tepki vermesin ?
google banlarmış ? nolur banlarsa ?
çok da umrumuzdaydı ya ?
Arkadaşım "bir şey neticesi ile güzeldir veya kötüdür"
Eğer bir güzel hamle yaptında neticesi kötü olduysa bu kötüdür.
ayrıca beğenmiyorsan gidersin bunlar yanlış bence. biz stratejik düşünmediğimiz için başımıza bunlar geliyor.