Kos'a katılıyorum.

Ne olursa olsun,milliyetçiliğimiz sonuna kadar olmalıdır.Ne yani youtube kapandı cart oldu curt oldu diye,biz Atamıza millletin sovmesine izin mi verecegiz?Eger boyle dusunen yazık haline.