benim amacım tartışmak degil.
böyle kötü birşey yaşandı bizim açımızdan. Atatürkle ve bayrağımıza hakaret içeren videolar yapıldı.Devletimize güveniyor ve elinden geleni yapacagına inaniyoruz.Baya konu açıldı ve kapandı diye sanarken.
datacenter arkadaşımız googleden alamiyacagı paranın *** korkusuyla başlık açmış.Ben buna kızdım.Ben para kazanmicam diye sesimi çıkartmazsam ilerde daha büyük şeyler olur.onu demek istedim.herneyse
türk olmasamda Ne mutlu türküm diyene diyorum!