Konu
Yazıklar olsun!
10-03-2007, 15:17:53
#7
Black1
yine başladı tartışma
ama bende kos a katılıyorum
mılyar dolarlık site kendi kendini kontrol edemıyorsa bu onun ayıbıdır ne mahkemelerımızın ne telekomun