datacenter senin hatan şu.
isterse google türkiyeye kapansın(-ki kapanmaz emin ol)
yahoo imiş v.s hepsi türkiyeye kapansa bile
interneti boşver realde türkiyeye ambargo koyulacagini bilsem bile
bu gaza gelmek degildir, kimse mustafa kemal atatürke hakaret edemez
bu gaza gelmek degil milliyetçiliktir,atatürkü sevmekten kaynaklanan birşeydir.
Youtube özen gösterseydi hiç sorun olmazdı. O yunanlı adam olsaydı yine bunlar olmazdi.Mustafa kemal atatürke kim hakaret ederse,kim o videoları eklerse,kim onlara destek verirse hepsinin taa a--k.
Benim gibi düşünenlerin arasında olmak istemiyorsan k.bakma burda zorla tutamayız seni.Kusura bakma biz milliyetçi duygularımızı googleden para alamamak korkusuyla karşılaştırmayız.