Arkadaslar javascript ile hiç mi hiç alakam yoktur.Ancak AllWebMenu programı ıle bır menu hazırladım ve kodlarını .js olarak bana verdı.
Gel gelelim sorunuma;
Ben bu kodu brovser da veya sayfamda nasıl calıstırabilirim.
Yanı index.htm sayfasında dıyelım .js uzantılı bu kodu nasıl calıstırabilirim.
Javascript konusunda hıc bılgısı olmayan bırıne anlattıgınızı dıkkate alarak anlatacagınıza emınım.
Teşekkurler...