Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahverengi çok alakasız olmuş maviyle. Kahverengi olan menüyü mavi tonlarında ya da uyumlu başka bir renkle yaparsan daha hoş olur diye düşünüyorum. Ayrıca bir de logo lazım sana
önerilerin için sağol