iyinet'e de yazdım, buraya da aynen kopyalamak zorundayım kahvaltıya gidiyorum:
Söylediklerinin çoğuna katılıyorum. Ancak Youtube mahkemeye verilirse bir sonuç çıkacağını sanmıyorum. Belki o talihsiz görüntüleri yayınlayan şahıs için birşeyler yapılabilir. Ayrıca neden Bush'a hakaret içeren videolar hemen kaldırılıyor da Atatürk'e hakaret içeren görüntüler uzun zaman sonra kaldırılıyor ?