adından ötürü yunanlıları asağılayan bir video gibi duruyor, izleyecek vaktim yok su an. temel soruna dikkat çektim ben zaten, eğer sen videoları kontrol edemiyorsan, hukuk kontrol edip siteni engeller diyorum. daha nasıl açıklayayım ki.yunanistan da engellesin geçsin iste bu kadar basit.
Kontrol mekanizması konusunda haklısın ama tekrar söylemek istiyorum ayağı kangiren olan hastayı öldürmezsin, ayağını kesersin. Eğer mahkemede youtubedan o videoyu kaldırması hakkında karar çıksaydı ve kaldırmadığı taktirde kapatılacağı bildirilseydi bu daha mantıklı olacaktı. Eminim ki yunanistan da interneti her isteyen sansürleyemiyordur. internet yasaları olduğu kesin.