gmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam flashla yapıcam, 2 boyutlu olcak demiş, naaptın sen 4 gb gta sa la kıyaslıyon
şimdilik canım, yanı ilk sürümü ile birlikte. (2 sene sonrası felan )