Permission adlı üyeden alıntı:
arkadaşalr elimdeki sciptler cogu asp php blok yok .. gelmeyen maillerei tekrar yahoo hesabımdan yollucam..
eğer elinde asp mp3 scripti varsa o da olur yollarsan sevinirim...
neuromancer@forumneuro.com