usekes adlı üyeden alıntı:
permission attigin blog scripti gelmedi bana da...
ben de blog dagitim scripti ariyorum yani blog sitesi scripti degil...
bu arada unutmusum galiba yolladigin dosyalar icin cok tesekkurler
+
terazi lastik cimnastik...
valla ben kullanamdıgım için blog diye tatmuştum içinde bakmıştı blog ile ilgili dagıtmakmı yapmamı bilemicem dagıtmakta vardı sanırım..