acaba Genctoplist neden tüm üyelere email gönderipde, bannerimizi eklemenler falan var tüm üyelikler silindi lütfen tekrar üye olun gibisinden...

Gece 12 den sonra bakın bakalım genctoplist in sayac.js sinin içerisinde kaç tane iframe var..

Gerçekten Çok ayıp...

Eklemiştim sitemi bannerlerini kaldırdım... PR-4 Diye adamlar bizleri ip gibi oynatıcaklarını sanıyorlar..