oncelıkle size geçmiş olsun geçmiş tarihde reseller almıştım,
Daha sorna bu arkadaşalr sunucu değiştirdi bu sunucuyu değiştirirken sunucualrında bazı yerlerı açık bırakmışalr sağolsunalr sayelerınde butun sıtelerımız wareze düştü hala arezde scritlerıımz dolaşıyor daha sorna bızımle alakası yok sızın sıtenızde bulunan hatalardan wareze düşmüş dedıler komık bır açıklama olmuştu çunku aldıkları db değilki komple sitelerımızı almışalrdı ılgınçdirki FSO bılmem nede kullanmıyorduk kendı hatalarının mağduru olduk zaten ondan sorna ne yapacaksan kendın yapacaksın dıyerekden kendıme ucuz bır server aldım