Arkadaşlar preweb.net adlı şirketi tanıyanlarınız var mı? Zamanında ilk domainleri ordan almıştım. Direkt domainleri şirketin üzerine yapıyorlardı zaten. Bende güvenlik açısından yapılıyor diye fazla üzerine düşmedim. Ama şu anda Allah'tan çok önemli değil ama 3 domain düşmüş düştüğü zaman haber verdim ama oralı bile olmadılar. Sonra ulaştığımda parka çekmişler bizlik birşey yok diye. 1 Ay önce ticked atmıştım şimdi baktım daha yanıtlanmadı diyor. Gerçi son 2 senedir kendi host işimizi artık yapıyoruz ama ilk işe girince bu tür aksilikler de çıkmıyor değil. Aklınızda bulunsun.