nboyt adlı üyeden alıntı:
arkadaşım bana gelmedi birşey henüz... mümkünse haber ve mp3 scripti rica ediyorum [PHP]
neuromancer@forumneuro.com
Daha gelmemiş bişey... Tekrar Hatırlatiyim dedim...