özür dilerim konuyu https://www.r10.net/genel-guncel-konular-haberler/ buraya açacaktım yanlış yere açtım.

Ne haddime alay etmek.

Unutmaki Allah evlenene ve ev kurana yardım eder.
Ayrıca bizlerinde yarımcı olmamız gerekiyor.

FreeLance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu neden maxigeyikde ?

milletin durumu içler acısı.
piyasa ölü.çoğu insanın maddi durumu kötü.

Bununla alay edilmesi yanlış.
Sanıyorumki senin öle bir sorunun olmadığı için rahatsın ki geyik'de bu konuyu verebiliyosun.