özür dilerim konuyu
https://www.r10.net/genel-guncel-konular-haberler/ buraya açacaktım yanlış yere açtım.
Ne haddime alay etmek.
Unutmaki Allah evlenene ve ev kurana yardım eder.
Ayrıca bizlerinde yarımcı olmamız gerekiyor.
konu neden maxigeyikde ?
milletin durumu içler acısı.
piyasa ölü.çoğu insanın maddi durumu kötü.
Bununla alay edilmesi yanlış.
Sanıyorumki senin öle bir sorunun olmadığı için rahatsın ki geyik'de bu konuyu verebiliyosun.