konu neden maxigeyikde ?

milletin durumu içler acısı.
piyasa ölü.çoğu insanın maddi durumu kötü.

Bununla alay edilmesi yanlış.
Sanıyorumki senin öle bir sorunun olmadığı için rahatsın ki geyik'de bu konuyu verebiliyosun.