neyse güle güle kullan ama burdaki arkadaşlardan birine ver bari... ayıp olmasın...

yeni bir domainde görüşmek dileğiyle...


bu arada pr 4 arıyorum bulursam bilgi vereyimmi değerlimidir pr 4 o kadar?