dostum hiçbir extra şeye gerek duymadan kurdum valla.
setup.php den database ayarlarını yaptım. Diğer ayarlarıda kafama göre doldurdum. ekran görüntüsü koydum aşağıda sorunsuz çalışmaktadır.

SS: http://img238.imageshack.us/img238/2829/ads305zqx2.jpg