Konu
xoops veya joomla veya?
02-03-2007, 20:46:01
#2
karacoder
Alıntı
php başlangıcı olarak
php öğrenmeye php script kullanarak başlayamazsın bence
neyse joomla derim fakat joomla sorun çıkartıyor safe mod kapalı olması gerek düzgün çalıştırmak için sunucuda bulmakta o sunucuyu biraz zor. çok şey istiyor.