Merhaba,
Arkadaşlar web sitemde en üstte google reklamım yanlız google kodu <java script olduğu için src de gelen adres ulaşılamadığında site sadece bannera kadar açılıyor aşağısı açılmıyor, bende bu sorunu google kodunu iframe içine koyup kullanmakta buldum böylece ulaşamadığında adrese site yine normal açılıyor ama yukardaki iframe içi açılmıyor neyse bu konuda mail attım kaldırmamı söylediler ama 2 aydır hala ödeme alıyorum ve iframe sizde koyamıyorum çünkü site açılmama sorunu çok oluyor..
sorum şu kullandığım iframe adresindeki " ornek.html " içinde sadece google kodunu koydum ben bu " ornek.html " e meta vs. de eklemem gerekirmi böylece hilesiz olacaktır..
bu konuda düşünceleriniz nelerdir ?
Teşekkürler.