Tartışdığım birşey yok. Her türlü konuda mail göndermeyi biliyorlar ve demokratlıktan falan bahsediyorlar ya, kurbanı bile kesmeden önce dua falan okurlar, haber verebilirlerdi, maymun gibi oynatmay ne hakları var ki? Biz kendi yolumuza devam ederiyoruz, eskiden adsense mi vardı..
Herkese teşekkürler açıklamalardan dolayı..
İyi çalışmalar..