Arkadaşlar konu bugun savcılık üsülu ile görüşülmüş ve yarın 14:00 'a kadar arkadaşa zaman tanınmıştır.

Bu zaman bana atmış olduğu mesaj ile alakalıdır. Bana hesap atmış ve hesapın aktıf edılmıs aktıf olmus denmiştir. ama hesapta para yok boş bir hesap yani oyalama . Ve mail ile 14:00 kadar zaman tanındı. Yok ise zaten 1 ay içersinde içeri girer. elimde şu an skystar10 arkadaşımız hariç 3 kişin yazılı imzası ( onlarıda dolandırmış) ve aile bilgileri var

Unutmayın burdan işlem yaptığınızda eger insanlara guvenmıyorsanız

1) Kendi bankanızdan bile işlem yaptıgınızda eger işlem sonuclanmamışsa

" yapılan işlem sonuclanmamıştır diye not düşün"

mesela ben adwords hızmeti aldım

"adwords hızmetı sonuclanmamıstır dıye not düşürdüm" adam parayı cekmıs ama benım elımde su an aktif olmamıs hesap var adwords hesapı elındeki dekontda da bu yazıyor. Yani adam direk dolandırıclıktan soruşturmaya giriyor. Okuyorsa bu yazılarımı bana ulaşsın ve hayatını kutarsın. Ben paramı değil o hesapta
600 USD lık hesap görmek ıstıyorum.
Yapmazsa keyfi bilir.