Konu
biz yapsak af yok siteye bakın...
28-02-2007, 22:09:33
#7
zampir
asasmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
leete katılıyorum
r10dakilerin çoğunun böyle sitesi var google adamına göre banlıyor
Bence artık onlarda artık ne yaptığını bilmiyor. Birde unutma geçen radmin de banlandı