teşekkür ederim.
şu an resmi evrakları bugün bitirdim.
yarın resmi olarak firma tanımlaması yapılmış olup , büro üzerinden satışlara adam akıllı başlayacağım.

sabit telefonu sanırım pazartesi bağlyacaklar
daha vakit bulamadım.
şu an anca elektriği üzerime aldım.
bir telefon kaldı.
onu da pazartesi bitiririz.bir aksilk olmazsa.