Ya yemişim parasını.. Halen paradan söz ediyorsun. Adam sana msj göndermiş. Koskoca msj.

O msj herşeye yeter. Yinede sen bilirsin, o arkadaş yine devam eder aynı dolandırıcılığa.. Hiç olmazsa bidaha yapamaz.

Lütfen gidip ilgili yerlere o msjı verirmisin ?