bu adam elimizde delil olmadıgını cok ii biliyor hatalı alısveriş yapıyoruz riske girip yani bu yasal yolla çözülecek bir olay değil .. adama yasal dava acsan elinde delil yok bu kez o uste cıkar siz bile suclu cıkarsınız bu yasal yolla çözülecek bişey değil log dosyaları delil olmuyormus ben bu adamı beni dolandırdıgı zamanlar haftalardır bilgi işlem subede dört döndüm log doayaları asla delil sayılmıyor eliniz kolunuz baglı yani ya baska yoldan alcan oda size uyarmı bilmem yada ustune soguk su (anladın sen onu)
siz burdan mesela birine cafeden ana avrat sövün size hic bir sey olmaz mesela ama evden yaptımmı olur! boyle durumlarda dava acılabilir ! log dosyası msn konusması print screen hava civa imiş
insallah bir acıgı yakalanır ! dikkat ettiyseniz paso 50 milyon ne 51 nede 49 nedendir anlam veremedim :S
ama herseyin bir yolu vardır ! YUKARDA ALLAH VAR
benim cebime tehdit mesajı yollayacakta ben onu durduracam ! adam kime nasıl muamele yapılacagını cok iyi biliyor!