Bakın arkadaşlar Dediğim gibi bize forum yönetimi bir yer acsın bu *********** ve digerlerini lanse edelim ve neler yapmamız gerektigini acıklayalım. Mesela bu adam ben istsem şimdi kesın benı dolandırdını bılsem hemen arama kararı cıkartırım. Cunku ben bankaya gittiğimde acıklama kısmına "henüz adwords işlemi yapılmamıştır" yazdırdım. Ve ben onay vermedikcede o işlem yapılmamıştır kalıcak. Yani bu adam kımı dolandırıyse onlar yazsın buraya. Bu şekilde benim arkadasımıda bırı dolandırdı ve şu an o adam içerde. Ben üzerine giderim. Ama dedıgım gibi bu adamla hıc konusmadım. adam belki böle değildir hatasını kabul eder bilmiyorum. Ona 1 gün süre verıyorum cıktı cıktı cıkmadı zaten 1 ay içersinde yakalarlar. Çünkü şu an 3 kişin imzası ve onayı ile direk içerde. Kendisini cok zora soktu. Bu kadar kolay değil işler. Ama sunu acıyorum. O Dursun Yüksel kimse onu içeri alırlar.