trabzonlumuş ist de oturuyor arkadaslar durust olunca
insan olunamıyormu bazı tehditler dolayı ama neyse

SIKINTILIYIM bunu yazmışşsın bende oyleyim ayrıca edebli konuş biraz istersen korkak olunmaz buraya korkak yazınza