ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geç değilken bırakın herkezin hile kullandığı ve buna karşın hiç birşey yapılmayan ve yapılmacak olan bir oyun oyunun ilk türk oyuncularından biriyim akılınza gelebilecek herşeyi yaptım. krallıktan tutun remote gmliğe ne kazandım ? boşa giden 4 sene... o sürede oturup proje kassam şimdi altımda ferrari dolaşıodum.
çok doğru söylüyorsun ama ben canımız sıkıldığında oynarız vakit geçer diye söylemiştim oyunu abartanlara karşıyım adamlar ticarete döküyolar oyuna hile hurda katıyorlar buna da birileri karşı koyamıyor...