ula geldım dur.konu gectı hatun aradı teldeydım . benımde bankacılık sıstemını falan savundugum yok. ve dıyorum kı yanlıslıkla bile olsa benım hesabıma gelen bi para gerı cekılemez.ha en fazla ne olur.banka ceker alır bende dava ederım. adım gibide emınım babalar gibide kazanıırım davayı