Konu
Adsl Kota Paneli Hakkınd
27-02-2007, 23:25:49
#5
wampirman
telekom zamanında 256 lık adsl leri 1-2 günlüğüne 2 mbit e çıkardı yanlışlıkla mı yoksa bilerek mi oldu bilmiyorum ama herhangi bir sorun olmadı bunda da bir sorun olmaz herhalde