Ben Acemi Değilim Arkadaşlar,Acemi Gözüyle Bakmayın

Saat 12:00 den Beri PC Açık Değildi Zaten.Dolayısı İle Modemin Enerjiside Yoktu.Hala Sayım Yok Bu Saat Olmuş.İnşallah Kötü Bişi Olmaz