Arkadaşlar Biliyorsunuzdur TTnet Yeni Bir Kampanya Çıkarttı,Yeniden Abone Oldum vs.Yalnız Bugün Saat 12:00 den Beri Kota Sürekli 0kb da Duruyor.Bu Benim İçin Herhangi Bir Sorun Teşkil Eder mi?(Telefon Faturası Gibi)