sitemden reklamları kaldırmama gerek yok ben kendileri ile ilgili daha önce olan görüşmelerim ve durumu izah ettiğim zaman bana ilgileneceklerine dair gönderdikleri maillerini bildirdim aynı zamanda açık bir izahtada bulundum umarım ilgilenilecektir , ilginiz alakanız içinde teşekkürler.